jan

Montell lukker vores transfervindue

Vi er utrolig glade for at kunne præsentere vinterens sidste tilføjelse til truppen, på vinduets sidste dag. 19-årige Valdemar Montell kommer til fra FC Nordsjælland U/19 og har skrevet under på en kontrakt til sommeren 2023.

Valdemar Montell har fået et godt indtryk af klubben:

“Jeg ser det her skridt som en rigtig god mulighed for at udvikle mig og spille en masse. FC Roskilde er på vej et sted hen, hvor jeg sagtens kan se mig selv. Der er store ambitioner og klubben er på vej op. Der er ingen tvivl om, at der er en masse potientiale her. Jeg er en aggressiv og hurtig forsvarsspiller, der lægger rigtig gode indlæg, hvis jeg selv skal sige det. Jeg glæder mig til at komme rigtigt i gang.”

Sportschef, Anders Theil, ser stort potientiale i vores nye mand:

“Valdemar er en spiller vi har fået anbefalet gennem netværk og siden da har han trænet med og vist gode takter - også i kamp. Han er skolet rigtig godt hos FC Nordsjælland, i deres flotte ungdomsarbejde. En dejlig agressiv forsvarsspiller med god fart, som har skrevet halvandet år med os.”

Velkommen til, Valdemar!