Derfor skal I vælge et partnerskab med FC Roskilde

Der er flere gode grunde til at vælge Roskilde som den foretrukne samarbejdspartner for jeres virksomhed. Her er hvad vi kan tilbyde

Stærkt sportsligt og økonomisk fundament
FC Roskilde mener på baggrund af et solidt sportsligt og økonomisk fundament, at byen har potentiale til at have en fodboldklub i landets bedste række.
Samarbejde med gode partnere
Klubben søger samarbejde med partnere, der tror på deres projekt og ønsker at bidrage til klubbens succes.
Mål om erhvervslivets opbakning
FC Roskilde stræber efter at samle hele byens erhvervsliv bag klubben og er allerede godt på vej mod dette mål.
Veletableret erhvervsnetværk
Klubben har et veletableret og stærkt erhvervsnetværk af partnere, hvor fokus ligger på en uformel tone og gode B2B-relationer.
Samlingspunkt for erhvervsledere
FC Roskilde fungerer som et naturligt samlingspunkt for erhvervsledere fra små og mellemstore virksomheder i hele Roskilde og omegn.
Eksponering og forretningsmuligheder
Partnerskab med klubben åbner dørene for eksponering på både lokal, regional og lands-dækkende niveau.

Partner i FC Roskilde

En partnerskabsaftale med FC Roskilde kan være en god forretning. Det kan være et stærkt bidrag til markedsføring af jeres virksomhed og produkter, men også som direkte afkast på jeres investering.

I FC Roskilde arbejder vi hårdt for, at vores samarbejdspartnere fungerer godt sammen. Vi fokuserer på at skabe tillidsfulde relationer blandt vores samarbejdspartnere og tilbyder lokal synlighed i et voksende erhvervsnetværk med over 170 virksomheder. Vi arbejder målrettet på at skabe de bedste rammer for vores partnere – både på kampdage, men i særdeleshed også til årets mange andre arrangementer.

Du har mulighed for at blive set i Roskilde Idrætspark, men samtidig få eksponering via vores sociale medie-kanaler, hvor mange tusinde følger med.
Ved at blive partner i FC Roskilde kan I også blive en del af Midtsjællands stærkeste sportsbrand.

Bliv partner

Kick Off 2024

Vær med til at fejre starten på 2024-sæsonen med FC Roskilde!
Oplev spændingen og energien, når der gøres klar til en fantastisk sæson.
Se Kick Off 2024 videoen

Sådan bliver du
partner i FC Roskilde

Der er mange muligheder for at blive partner i FC Roskilde. Vi er altid åbne for et samarbejde, der passer til jeres behov. Vi kan skræddersy en partneraftale med præcist det indhold, som I ønsker. FC Roskilde vil hjælpe jeres virksomhed med at få det bedste udbytte for jeres forretning, så vi i fælleskab sikrer størst mulig effekt af jeres investering i en partneraftale hos os.

Det er vigtigt for os, at alle vore samarbejdspartnere får størst mulig værdi for pengene. Et kontinuerligt udbytte for vores partnere er med til at gøre vores netværk til det stærkeste B2B-netværk i Roskilde og omegn. FC Roskilde hjælper gerne med til, at I kan knytte de forretningsmæssige bånd i netværket, der er interessante for jeres virksomhed.

Roskildes stærkeste erhvervsnetværk

Vi er ikke de største, men vi er nogle af de bedste, når det handler om at skabe et godt erhvervsnetværk. Mere end 170 virksomheder er partnere i FC Roskilde. De deler vores mission om de sportslige og økonomiske mål, vi har sat for byens idrætsflagskib. Netværksgruppen i FC Roskilde er den bedste døråbner til erhvervslivet i Roskilde og omegn. Årligt bliver der omsat for et større millionbeløb gennem nye forretningsmuligheder mellem medlemmerne. Alle vores partnere får derfor en enestående mulighed for at udvide deres forretning igennem vores stærke erhvervsnetværk.

Vi har minimum ti netværksmøder om året ud over arrangementer i vores partnerlounge i forbindelse med hjemmekampe. Samtidigt arbejder vi kontinuerligt med at udvikle nye ideer, der kan understøtte vores erhvervsnetværk. Vi har blandt andet en uformel madklub og en fredagsbar, hvor medlemmerne kan mødes en gang om måneden.

Uden sammenligning Roskildes bedste erhvervsnetværk med direkte adgang til beslutningstagere og virksomhedsejere. Foruden kunder har vi også fundet nye leverandører og samarbejdspartnere i netværket

Ferass Hamade

Partner hos BDO Danmark.

Et godt netværk spiller en afgørende rolle for min forretning. Jeg har mangedoblet min investering i FC Roskilde

Niels Hansen

Malermester og indehaver af Malerfirmaet Niels Hansen.

Vi foretrækker det kendte. Hvis jeg skal bruge en vare, søger jeg blandt dem, jeg kender i netværket først. De fleste medlemmer er beslutningstagere. Det gør turen fra snak til handling kort

Gitte Kristensen

Partner hos Power People.

Få mere at vide

Har du lyst til at høre mere om partner mulighederne i FC Roskilde, og ønsker du at vide mere om vores erhvervsnetværk, er du velkommen til at kontakte vores partnerkonsulent, Nikolaj Bach Worch, på telefon 42673486 eller mail nw@fc-roskilde.dk. Vi kommer også gerne og fortæller dig om vores arbejde og den synlighed din virksomhed kan opnå gennem et partnerskab i FC Roskilde.