aug

A/S Fællesbyg er ny FCR Partner

Vi kan med glæde præsentere endnu en tilføjelse til erhvervsnetværket i FC Roskilde. A/S Fællesbyg har netop sat deres underskrift på en FCR Partner-aftale og deres skilt pynter allerede i Roskilde Idrætspark.

Bestyrelsesformand i A/S Fællesbyg, Ole Holtse Olsen, ser frem til samarbejdet:
“Det glæder mig, at vi er blevet en del af FC Roskilde og det stærke erhvervsnetværk. Det er efterhånden svært at komme udenom klubbens netværk, nu hvor flere og flere virksomheder er medlem - og vi skal selvfølgelig også være med. Jeg ser frem til mange gode timer til fodbold og andre arrangementer sammen med erhvervsnetværket.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Jeg er glad for, at vi endnu en gang kan præsentere en ny Partner i FC Roskilde og vores erhvervsnetværk. Efterspørgslen og antallet af partnere er kun blevet større, og vi er stolte over fortsat at vokse. Jo flere partnere vi tilføjet, desto flere muligheder åbner det for alle i netværket - jeg glæder mig til at byde A/S Fællesbyg velkommen.”

Skal du og din virksomhed være med? Så kontakt Partnerkonsulent Nikolaj Worch på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.