mar

A. Villadsen lægger sten i FCR-byggeriet

Endnu en lokal virksomhed kan ikke komme udenom FC Roskilde og vores hastigt voksende erhvervsnetværk, der arrangement efter arrangement hæver deltagerantallet. A. Villadsen er ny Stjerne Partner i klubben og gør sig samtidig synlig med to store bannere modsat tribunen i Roskilde Idrætspark.

Michael Szelak & Jannik Christensen fra A. Villadsen ser frem til samarbejdet:
“Vi glæder os over, at vi er en del af FC Roskilde. Det betyder noget for os, at støtte op om elitesporten i byen og samtidig gøre os mere synlige, hvorfor vi har valgt at få to store bannere. Vi tror og håber på, at der er meget mere succes at hente - både på og udenfor banen.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over tilslutningen:
“Det glæder mig, at endnu en stor lokal virksomhed ser potientiale i FC Roskilde og vores erhvervsnetværk, som vi gør utrolig meget ud af. Var det ikke for alle vores Partnere, havde vi ikke været hvor vi er i dag. Derfor betyder det også meget, at A. Villadsen har valgt at komme med på rejsen og blive Partner i klubben.”

Skal du være den næste sten vi lægger i erhvervsnetværket? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.