maj

Aaløse Marketing vender tilbage

Det er heldigvis svært at holde sig væk fra erhvervsnetværket i FC Roskilde!

Vi er glade for at kunne sige velkommen tilbage til Aaløse Marketing, der er tilbage i klubben som netværkspartner.

Thomas Aaløse & Mads Månsson fra Aaløse Marketing har fulgt med på sidelinjen:
“Vi er glade for at være tilbage i FC Roskilde og vi ser frem til igen at være en del af erhvervsnetværket omkring klubben. Vi har fulgt med på sidelinjen siden vi for år tilbage forlod netværket, og nu var det simpelthen tid til igen at være med. Klubben er på rette kurs og siden de lokale ejere tog over, har der været en positiv udvikling - hvilket vi rigtig gerne vil støtte op om. Vi ser frem til at støtte holdet mod toppen!”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, står klar med åbne arme:
“Jeg er rigtig glad for, at Aaløse har valgt at komme tilbage i partnerkredsen, efter et par års fravær. Det beviser for mig, at vi er på vej i den rigtige retning, når det igen bliver interessant for tidligere partnere at vende retur. Vores netværk er fortsat voksende og vi arbejder hele tiden på at optimere setuppet og mulighederne for vores partnere. Velkommen tilbage.”

Skal du med på rejsen? Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.