apri

Alarm & Låse Eksperten forbliver Partner

Der er sat lås på endnu en vigtig partner i FC Roskilde og vores erhvervsnetværk. I mange år har Alarm & Låse Eksperten A/S været en del af klubben og det fortsætter de med endnu et år, efter de i dag har sat deres signatur på en forlængelse af deres FCR Plus Partner-aftale.

Henrik Heldarskard, ejer af Alarm & Låse Eksperten, ser frem til at fortsætte:
“Langvarige og gode relationer betyder meget for os - og sådan har vi det med FC Roskilde. Vi har været med i mange år, fordi vi gerne vil bidrage til klubben og de lokale drivkræfter. Vi har skabt gode relationer gennem erhvervsnetværket og vil fortsætte med det - vi ser frem til at følge udviklingen det kommende år.”

René Christiansen, direktør i FC Roskilde, sætter pris på de mange år sammen:
“Vi sætter stor pris på partnerskabet med Henrik og resten af Alarm & Låse Eksperten, der efterhånden har varet i mange år. De gode relationer betyder også meget for os og derfor sætter vi pris på den loyalitet det bliver vist. Der er god stemning i erhvervsnetværket og vi bygger hele tiden på.”

Sæt alarmen og blive en del af byens bedste erhvervsnetværk! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 4386.