Alarm & Låse Eksperten spiller stadig på holdet

En vigtig spiller i erhvervsnetværket er på plads. Der er sat lås på forholdet mellem FC Roskilde og endnu en Partner. Alarm & Låse Eksperten har netop forlænget deres FCR Plus Partner-aftale.

Henrik Heldarskard, ejer af Alarm & Låse Eksperten, synes det bliver sjovere og sjovere:
“Gode relationer er vigtige for os, og jeg synes det bliver bedre og bedre, at være en del af FC Roskildes erhvervsnetværk. Jeg sætter stor pris på de relationer vi har skabt gennem klubben, og jeg ser derfor også frem til at fortsætte med at følge udviklingen - både på og udenfor banen. Det er vigtigt for os at være synlige lokalt og bidrage lokalt, da vi lever af at levere varen i øjenhøjde med vores kunder.”

René Christiansen, direktør i FC Roskilde, hylder loyaliteten:
“Henrik & resten af firmaet har efterhånden været med i en menneskealder. Vi sætter stor pris på deres bidrag til klubben og vores erhvervsnetværk, hvor Henrik ofte er repræsenteret. Ligesom for Henrik, betyder gode relationer også meget for os - og det er en af de ting vores netværk er bygget op omkring. Vi kan mærke, at folk virkelig vil hinanden og det er vi glade for! Jeg ser frem til at fortsætte samarbejdet med Henrik.”

Sæt alarmen & bliv en del af byens bedste erhvervsnetværk! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.