mart

Alarmeksperten og FCR forbliver holdkammerater

Endnu en lokal virksomhed vil fortsat være med på rejsen! Alarm & Låse Eksperten trækker fortsat den lyseblå trøje over hovedet, efter de har sat deres signatur på en forlængelse af aftalen som FCR Plus Partner.

Henrik Heldarskard, der er ejer af Alarmeksperten, glæder sig over udviklingen i klubben:

”Jeg er glad for den udvikling klubben er i. De oplevelser samt relationer vi har skabt igennem klubben, glæder jeg mig meget til at kunne videreudvikle og fortsat være en del af miljøet. Hos os er det vigtigt at være lokale, vi lever af at levere varen med personlighed og i øjenhøjde med vores kunder. Derfor er et godt netværk og relationer til andre en vigtig værdi for os.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, smiler bredt over den lokale interesse:

“At man år efter år fortsætter som Partner og vælger at forlænge sin aftale, kan vi ikke være taknemmelige nok for. De lokale der har været med på rejsen i mange år, kender efterhånden til erhvervsnetværket og dets mange gode stunder - både forretningsmæssigt, men bestemt også privat. Vi glæder os over, at Alarmeksperten fortsætter.”