apri

Andersen Biler er ny netværkspartner

Gul and i hånden, men nu lyseblåt bilhus!

Endnu en tilføjelse til vores fremadstormende erhvervsnetværk i FC Roskilde. Vi er glade for at kunne byde velkommen til Andersen Biler Roskilde, der er ny netværkspartner i klubben.

Sebastian Grydgaard fra Andersen Biler ser frem til samarbejdet:
“Andersen Biler Roskilde har valgt at indgå samarbejde med FC Roskilde, da vi ser stor værdi i at være en del af det lokale netværk, som der er i FC Roskilde. Vi tror på lokal forankring og vi ønsker at støtte op omkring klubben, og det arbejde der bliver gjort både sportsligt og kommercielt. Vi ser enormt meget frem til samarbejdet.”

Christian Westergaard fra FC Roskilde:
“Vi er utrolig stolte af, at vi kan byde en helt ny Partner velkommen til vores fantastiske erhvervsnetværk. Jeg er sikker på at Andersen Biler kommer til at bidrage utroligt positivt til vores netværk fremadrettet.”