mar

Andreas Maarup forlænger til sommeren 2024

FC Roskilde har netop forlænget aftalen med 22-årige Andreas Maarup med to år, så aftalen nu løber frem til sommeren 2024.

Andreas Maarup: “Jeg er glad og stolt over at forlænge min kontrakt i FC Roskilde. Jeg tror på projektet, og jeg tror på de positive ting der sker i klubben i øjeblikket. Jeg sætter stor pris på tilliden fra trænerstaben og klubben, ligesom jeg selvfølgelig ser det som et kæmpe skulderklap. Mine forventninger og ambitioner til den kommende tid er høje - både for mig selv og for klubben.”

Sportschef, Anders Theil, er imponeret over den vej Maarup har taget:
“Der er ingen tvivl om, at Maarup gennem længere tid har gjort det godt. Han er en rigtig powerspiller, utrolig duelstærk og så kan han dække flere positioner på banen. Maarup tog springet fra Roskilde Boldklub - og det er altid glædeligt, når spillere tager springer til FC Roskilde, efter at have været i moderklubben. Vi ser frem til den fortsatte udvikling.”