8.
dece

Appel Ejendomme fortsætter som FCR Partner

Før vi går på weekend er vi klar med endnu en forlængelse i erhvervsnetværket. Appel Ejendomme har sat deres signatur på endnu et år som FCR Partner i FC Roskilde.

Peter Appel fra Appel Ejendomme er glad for de gode resultater:
“Vi er glade for fortsat at støtte op om Roskildes bedste erhvervsnetværk, og har stor glæde af de gode arrangementer, og så gør det jo heller ikke noget, at resultaterne på banen er blevet lidt sjovere.”

Partnerkonsulent i FCR, Nikolaj Worch, udtaler:
“Det glæder mig, at Peter har valgt at forlænge hans aftale og derved støtter op om klubben og erhvervsnetværket omkring klubben. Vi glæder os til at dele en masse gode stunder sammen, både på og udenfor banen det kommende år. Tak for støtten, Peter.”

Kontakt partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre om mulighederne i FC Roskilde og erhvervsnetværket.