embe

Appel Ejendomme opgraderer i FCR

Der bliver uddelt mange håndtryk i FC Roskilde i øjeblikket - og det er vi rigtig glade for. Appel Ejendomme har netop forlænget og opgraderet deres aftale i klubben, således at de fremover er FCR Partner.

Peter Appel fra Appel Ejendomme glæder sig til at fortsætte:
“Jeg ser frem til at fortsætte i FC Roskilde, og har samtidig valgt at opgradere vores aftale. Det har vi gjort fordi vi ser stor værdi i klubben og erhvervsnetværket, og vi synes, at pilene peger i den rigtige retning. Vi ser frem til endnu flere gode oplevelser i 2023, både på og udenfor banen.”

Nikolaj Worch, der er Partnerkonsulent i FC Roskilde, er glad for at Partnere ser værdi i at opgradere:
“At Peter har forlænget sin aftale og samtidig valgt at opgradere denne til FCR Partner er en utrolig dejlig nyhed. Vi glæder os til at fortsætte det gode samarbejde i 2023.”

Hvad kan du og din virksomhed få ud af at være med i FC Roskildes Erhvervsnetværk? Vil du vide mere om det, så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.