jan

Balling & Holst bliver ved

Der er travlt på gangene i FC Roskilde i øjeblikket og nu har endnu en Partner sat sin signatur på en forlængelse. Balling & Holst har netop forlænget deres aftale som netværkspartner og forbliver derfor en del af FCR.

Randi Holm Balling & Malene Holst Larsen fra Balling & Holst ser mange muligheder i netværket:
“FC Roskildes Erhvervsnetværk er et netværk hvor vi har mulighed for at møde rigtig mange virksomheder fra Roskilde. Kombinationen af sport og netværk tiltaler os meget. Jeg har selv spillet i RB06 i mange år, og har derfor også en personlig tilknytning til klubben og følger med i hvordan det går. FC Roskildes Erhvervsnetværk har nogle interessante arrangementer og netværksmøder, der giver mulighed for at spare med andre virksomheder i lokalområdet. Vi glæder os til mange møder og arrangementer i 2023.”

Partnerkonsulent hos FCR, Nikolaj Worch, glæder sig:
“Jeg er utrolig glad for, at Balling & Holst også i fremtiden ønsker at være en del af erhvervsnetværket og derved bakke op om vores fodboldklub. Vores erhvervsnetværk har vokseværk i øjeblikket og vores loyale Partnere spiller en stor rolle i dette. Jeg ser frem til mange flere gode oplevelser sammen – på og udenfor banen.”

Skal du med på rejsen? Kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.