jun

BAUHAUS Roskilde forbliver Plus Partner

De kommende to år er der meget mere BAUHAUS i erhvervsnetværket.

Det er både truppen på og udenfor banen der bliver arbejdet på i øjeblikket - og forlængelsen af endnu en vigtig spiller i netværket er på plads. BAUHAUS Roskilde har netop sat deres signatur på en toårig forlængelse af deres Plus Partner-aftale i FC Roskilde.

Varehuschef i BAUHAUS Roskilde, Troels Skaaning, ser frem til de kommende to år:
“Vi har efterhånden været med i mange år, både når det er gået godt og når det er gået skidt. Der blæser nogle virkelig spændende vinde over FC Roskilde i øjeblikket, og derfor var vi heller ikke et sekund i tvivl om, at vi ville forlænge vores aftale med klubben. Erhvervsnetværket er noget helt specielt. Folk vil virkelig hinanden og man mærker, hvor givende det er - både personligt og forretningsmæssigt. Vi har tegnet en toårig forlængelse, da vi har stor tro på projektet over de kommende år.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen,
“BAUHAUS er en af de partnere der altid er klar til at give lidt ekstra, hjælpe til eller være med på sjove idéer - dette har de også vist flere gange i Roskilde Idrætspark. Det er samtidig en partner der har været med på rejsen længe, og det sætter vi stor pris på. Deres vedholdenhed er guld værd for en klub som vores. Jeg glæder mig til at dele flere timer i selskab med Troels og BAUHAUS i vores erhvervsnetværk i FC Roskilde.”

Skal du og din virksomhed være en del af Roskildes bedste erhvervsnetværk? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.