BDO forlænger og opgraderer i FCR

Endnu et håndtryk er givet i erhvervsnetværket, hvor BDO Roskilde netop har underskrevet en forlængelse. BDO har samtidig valgt at opgradere deres aftale, så de fremover er Stjerne Partner i FC Roskilde.

På billedet ses fra venstre Dan R. Petersen, Lisbet Kindvig & Ferass Hamade fra BDO i Roskilde.

Ferass Hamade fra BDO Roskilde sætter pris på klubben og netværket:
“Jeg nyder at komme i FC Roskilde, jeg sætter pris på at være tæt på klubben og sidst men ikke mindst, betyder erhvervsnetværket meget for mig. Vi, hos BDO, var derfor ikke i tvivl om, at vi ville give noget mere til projektet, hvorfor vi nu har valgt at forlænge og samtidig opgradere vores aftale. Jeg glæder mig fortsat at være en del af udviklingen.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, sætter pris på hjælpen:
“Jeg er rigtig glad for, at vi har fået forlængelsen af BDO på plads. Jeg sender derfor også en ekstra stor tak til Ferass, der er en kæmpe kapacitet og altid står klar med hjælp og økonomisk sparring. I vores erhvervsnetværk sætter vi stor pris på gode og ærlige relationer - BDO er bestemt en af dem. Vi glæder os til at fortsætte samarbejdet.”

Skal du eller din virksomhed være den næste stjerne i FC Roskilde? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.