augu

Beierholm forbliver Plus Partner

Endnu en mangeårig Partner i FC Roskilde har netop forlænget sin aftale med klubben, inden det går løs på lørdag. Beierholm har fortsat bolden i hånden og ser frem til endnu en sæson som Plus Partner og en del af vores stærke erhvervsnetværk.

Trioen bestående af Carsten Johnsen, Randi Landergreen Andersen og Mathias Kristensen fra Beierholm ser frem til at fortsætte:
“Vi har været med i erhvervsnetværket i FC Roskilde i mange år og vi er derfor glade for, at kunne fortsætte vores støtte endnu en sæson. Vi sætter stor pris på det netværk vi har fået gennem klubben og det gør bestemt beslutningen om at forlænge nemmere, når vi føler det er så givende som det er. Vi glæder os til at følge udviklingen både på og udenfor banen endnu en sæson.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, udtaler:
“Jeg er glad for, af Beierholm har valgt at forlænge aftalen med endnu en sæson. De er alle meget synlige i vores erhvervsnetværk, og jeg kan mærke, at de virkelig prioriterer at deltage i vores arrangementer. Det er rart og viser mig, at partnerskabet betyder noget for begge parter. Jeg ser frem til endnu en sæson i selskab med dem.”

Gør som Beierholm og se hvordan erhvervsnetværket i FC Roskilde blomstrer! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.