aug

Beierholm fortsætter rejsen med FCR

Spillerne ser skiltet hver gang de løber på banen i Roskilde Idrætspark - og vi kommer fortsat til at se Beierholm, der netop har forlænget deres Plus Partner-aftale i FC Roskilde. Vi glæder os til flere oplevelser sammen.

Carsten Johnsen og Randi Landergreen Andersen fra Beierholm var ikke i tvivl:
“Vi er glade for at kunne fortsætte vores mangeårige støtte til FC Roskilde. Det falder naturligt for os som lokal forankret virksomhed at støtte den lokale sport og ikke mindst Roskildes flagskib på grønsværen. Når netværket samtidigt er sundt og givende gør det beslutningen om at fortsætte lettere. God vind til holdet og til netværket i den kommende sæson.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, er tilfreds:
“Vi har travlt i partnerkredsen - og det er dejligt. Beierholm er den seneste Partner der har valgt at fortsætte i klubben, hvilket jeg sætter stor pris på. Vi kan mærke, at vores erhvervsnetværk er givende for alle og det giver selvfølgelig mere blod på tanden, både for alle Partnerne og os som klub.”