jun

Better Ways Consult forbliver lyseblå

Der er ingen bedre veje end netværket i FC Roskilde. Endnu en Partner vil lege med i 2. Division!

Better Ways Consult hopper med på vognen og er den seneste forlængelse i vores erhvervsnetværk.

Christian Laursen fra Better Ways Consult ser frem til den fortsatte rejse:
”Better Ways Consult glæder sig enormt meget over at fortsat at være med til at støtte op om FC Roskilde fremover.
Det har været lidt af en ruchebanetur klubben har været igennem de seneste år, men superdejligt med den nye ejerkreds som virkelig har formået at få vendt skuden. Derudover har klubben også et fantastisk erhvervsnetværk, som er lidt som en familie. Så det med stor glæde at Better Ways Consult fortsætter rejsen med FC Roskilde op i 2. Division.”

Partner Konsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, hylder et aktivt medlem:
“Det er utrolig glædeligt, at Christian har valgt at forlænge sit engagement i nætværket med endnu 1 år.
Christian har altid taget aktiv del i vores erhvervsnetværk og derved gør han sit til, at vi er så stærke på denne del, som vi er. Vi glæder os til det fortsatte samarbejde med Better Ways Consult.”

Lyder FC Roskildes Erhvervsnetværk som noget for dig eller din virksomhed, så tøv ikke med at kontakte vores Partner Konsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.