sep

Blågård Radio træder ind i netværket

Vi fortsætter oprustningen og bringer endnu bedre lyd ind i erhvervsnetværket. Vi kan med glæde byde velkommen til en ikonisk lokal butik, nu hvor Blågård Radio træder ind i FC Roskilde som ny netværkspartner.

Kenneth Lund Olsen og Per-Henrik Kristoffersen fra Blågård Radio ser frem til at træde ind i erhvervsnetværket:
“Blågård Radio har ligget i Roskilde i utrolig mange år og er byens ældste radio og tv-butik, faktisk med fysisk butik siden 1942. Vi har de seneste år haft et vågent øje på udviklingen i FC Roskilde, som efterhånden er blevet svære at undgå som erhvervsdrivende i byen. Som lokal virksomhed har vi en stor interesse i at bidrage til udviklingen af sporten og samtidig styrke vores netværk i det store erhvervsnetværk omkring klubben.

Vi glæder os over at vi nu er netværkspartner i FC Roskilde og ser i den forbindelse meget frem til at deltage i alle de mangeartede arrangementer der er i netværket. Vi vil både arbejde for bedre lyd i stuen og på stadion.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, byder velkommen:
“Det er en ikonisk butik i Roskilde der træder ind i erhvervsnetværket og FC Roskilde. Jeg er rigtig glad for, at flere og flere lokale virksomheder får øjnene op for det arbejde og det fællesskab vi har i klubben. Det er utrolig givende for alle - og jeg er sikker på, at det også bliver det for Blågård Radio. Stort velkommen til FCR.”

Skal du og din virksomhed være den næste vi kan byde velkommen? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør om dine muligheder.