feb

Bøttcher:Fog sætter fortsat strøm til netværket

Mens nedtællingen frem mod forårets første betydende kamp fortsætter, bliver vi ved med at præsentere glædelige nyheder fra erhvervsnetværket i FC Roskilde. Bøttcher:Fog er den seneste i rækken af forlængelser og forbliver FCR Partner endnu et år.

For direktør hos Bøttcher:Fog, Simon Pedersen, betyder talentudviklingen og brugen af unge spillere meget:
“Som lokal virksomhed er det vigtigt at støtte op om det lokale sportsliv og om holdsport, der styrker sammenhængskræften blandt børn og unge. Derfor har vi valgt at forlænge vores sponsorat med FC Roskilde, som gør et flot arbejde for at styrke fodboldsporten i Roskilde. Især er vi glade for, at vi som klub tager ansvar for den lokale talentudvikling, hvor de unge talenter motiveres til at blive endnu bedre. Der er mange unge spillere, som har både vilje og niveau til en dag at træde ind på førsteholdet, og her får de mulighed for at prøve kræfter med nogle af Danmarks bedste spillere, så de udvikles til at blive solide og dygtige fodboldspillere.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, siger følgende:
“At endnu en lokal virksomhed vælger at forlænge sit partnerskab med FC Roskilde, vidner om hvor stærke vi efterhånden er blevet i lokalområdet. Det til trods, så kommer vi aldrig til at tage dette for givet. Derfor glæder det mig at Simon og resten af teamet i Bøttcher:Fog stadig vil være en aktiv del af erhvervsnetværket omkring klubben.”

Skal du med på rejsen? Kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.