apr

Cheftræner søges til U17 – U19 segmentet i Roskilde Boldklub Talent

Er du passioneret omkring fodboldtræning og motiveret af at udvikle unge talenter? Så er dette din mulighed for at blive en del af vores hold som cheftræner i U17 – U19 segmentet.

Om os: Vi er en dynamisk og ambitiøs fodboldklub, der prioriterer både sportslig succes og personlig udvikling. Vi tror på at skabe et positivt og støttende miljø, hvor vores spillere kan trives og nå deres fulde potentiale.

Stillingen: Vi søger en engageret og kompetent cheftræner til en halvtidsstilling. Som cheftræner vil du være ansvarlig for at planlægge, gennemføre og evaluere træning 4 gange om ugen samt deltage i 1 – 2 kampe ugentligt. Derudover vil der også være udlandsrejser 1 – 2 gange om året i forbindelse med turneringer eller træningslejre.

Kvalifikationer: Vi lægger vægt på både faglige og menneskelige kompetencer. Vi søger kandidater med følgende kvalifikationer:

• Indehaver af UEFA A-licens eller i gang med at tage UEFA A-licens.
• Erfaring med træning af ungdomsspillere på eliteplan eller seniorspillere på minimum Danmarksserie-niveau.
• Stærke kommunikationsfærdigheder og evnen til at motivere og inspirere unge spillere.
• Kan indgå i et tæt samarbejde på tværs af årgange med udvikling i centrum.
• Kan træne og spille kampe ud fra klubbens spillerudviklingsprogram.
• Evner at fremme både individuel og holdmæssig udvikling.

Aflønning:
• Løn efter DBU-takster
• Tøjpakke
• Refreshment-kurser eller kurser til personlig udvikling

Hvis du er klar til at tage udfordringen op og være en del af vores dedikerede trænerteam, så send din ansøgning sammen med dit CV på mail til phj@rb1906.dk.
Ansøgningsfristen er hurtigst muligt eller senest tirsdag 12. maj 2024.

Vi ser frem til at høre fra dig!