febr

Circle K tanker FC Roskilde op

Det kræver brændstof at have fuld fart på - og det har erhvervsnetværket i FC Roskilde i øjeblikket. Vi er derfor glade og stolte over, at vi i dag kan præsentere Circle K som ny netværkspartner i klubben.

Circle K kommer fremover til at være en aktiv del af vores erhvervsnetværk, samt give fordele til alle vores Partnere.

Simone Ternvalt fra Circle K ser mange muligheder i erhvervsnetværket:
“Det er med stor glæde, at Circle K er blevet en del af netværket i FC Roskilde. Et spændende samarbejde venter forude, hvor vi sammen hjælper erhvervsdrivende i netværket med en god brændstofaftale. Derudover har vi med aftalen mulighed for at støtte ekstra op omkring klubben. Hvorfor vi lige netop har valgt Roskilde er fordi, vi er godt repræsenteret med hele 6 stationer fordelt mellem Circle K og Ingo. Jeg glæder mig personligt rigtig meget til at netværke med jer alle sammen.”

For Nikolaj Worch, partnerkonsulent i FC Roskilde, er aftalen en stor milepæl:
“Vi er meget stolte over at en stærk virksomhed som Circle K, finder det relevant og interessant at samarbejde med os fra FC Roskilde. Det vidner om den medvind vores erhvervsnetværk oplever i øjeblikket. Udover en aftale mellem de 2 parter, er der også forhandlet en fordelspakke på plads til vores partnere, hvor der blandt andet er penge at spare på brændstof. Det ser vi som utrolig gavnligt for alle. Stort velkommen til Simone og resten af Circle K.”

Skal din virksomhed også tankes op med godt netværk og god fodbold? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.