Circle K vil endnu mere FC Roskilde

Endnu en partner forlænger og opgraderer sin partneraftale i FC Roskilde. Circle K har netop sat deres signatur på en aftale der opgraderer dem fra netværkspartner til Plus Partner for det kommende år.

Simone Ternvalt fra Circle K kan mærke det stærke sammenhold i FC Roskilde:
“2023 var det første år for Circle K i FC Roskildes netværk. Det var hurtigt at mærke den gode energi og fællesskabsfølelse der er i FC Roskilde, samt de gode dialoger på tværs. Det vil vi fortsat gerne være en del af. Vi hos Circle K vil rigtig gerne gøre opmærksom på vores netværk af stationer og de muligheder der er ved at være partner med os - og her er en rigtig god mulighed for at komme i kontakt med Roskildes erhvervsfolk. Jeg glæder mig til at se hvad 2024 kan bringe af sparring med alle de andre i netværket, samt også at støtte op om lokalsporten i en by hvor vi har tre bemandet stationer på nuværende tidspunkt.”

Nikolaj Worch, der er partnerkonsulent i FC Roskilde, ser muligheder i det fortsatte samarbejde:
“Det glæder mig at Circle K og Simone har valgt at forlænge og samtidig opgradere deres aftale til Plus Partner, hvilket deres nye skilt ved kampbanen flot visualiserer. Udover deres bidrag til klubben, så har Circle K også lavet en god brændstofordning, hvor medlemmer af vores netværket har muligheden for at få diverse rabatter ved at tanke på en af deres stationer. Tak for støtten, Simone - jeg ser frem til at bygge videre på et i forvejen godt samarbejde.”

Gør som Circle K og se hvordan erhvervsnetværket i FC Roskilde blomstrer! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.