Comwell Roskilde forbliver lyseblå

Fantastisk udsigt over Roskilde Fjord og flotte faciliteter solidt plantet lokalt i byen. Comwell Roskilde har været med længe, og det fortsætter de med at være, efter forlængelsen af deres Netværkspartner-aftale i FC Roskilde.

Annette Gottlieb, hoteldirektør hos Comwell Roskilde, glæder sig over udviklingen:
”Vi har i Comwell Roskilde valgt at forlænge vores aftale med FC Roskilde, da vi gerne vil støtte op om den udvikling som klubben er inde i. Derudover glæder vi os til fortsat at være en del af det stærke erhvervsnetværk, som ligeledes er inde i en god udvikling og på den måde skabe og vedligeholde vores stærke relationer i Roskilde og omegn.”

Nikolaj Worch, der er Partnerkonsulent i FC Roskilde, udtaler:
“Comwell Roskilde har været med i netværket i flere år - og det er et samarbejde vi er rigtig glade for. Vi har de seneste sæsoner haft fornøjelsen af at forkæle vores Partnere med den altid gode mad og hyggelige omgivelser hos Comwell, til vores månedlige madklub. Jeg er derfor rigtig glad for at Annette stadig vil være med på rejsen i FC Roskilde, og fortsat inviterer vores voksende erhvervsnetværk indenfor.”

Hvad kan du og din virksomhed få ud af at være med i FC Roskildes Erhvervsnetværk? Vil du vide mere om det, så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.