Comwell Roskilde forbliver netværkspartner

Endnu en glædelig nyhed fra byens bedste erhvervsnetværk. Comwell Roskilde har valgt at forlænge deres netværkspartner-aftale og forbliver derfor en del af vores erhvervsnetværk det kommende år.

Hoteldirektør, Annette Gottlieb, ser en klub på rette vej:
“Comwell Roskilde har valgt at forlænge vores sponsorat, da vi føler at klubben er på rette vej igen. Den udvikling der har været efter de lokale ejere trådte til, vil vi gerne støtte op om. Derudover glæder vi os til fortsat at være en del af det stærke erhvervsnetværk og på den måde skabe og vedligeholde vores stærke relationer i Roskilde og omegn.”

Christian Westergaard fra FC Roskilde sætter pris på samarbejdet:
”Vi er glade for at Comwell Roskilde har valgt at forlænge deres partnerskab med yderligere et år. Annette er utrolig god at have med i vores netværk, og vi har nydt godt af partnerskabet ved flere lejligheder, blandt andet til spisning i vores madklub.”