apr

CR Electric er lyseblå nu og fremover

Erhvervsnetværket er elektrisk! I hvert fald efter forlængelsen af endnu en FCR Partner.

CR Electric har netop sat deres krusedulle på endnu et FCR-papir og forbliver derfor en fast del af klubben og netværket i fremtiden.

Driftsdirektør i CR Electric, Lars Strange, glæder sig til at fortsætte:
“Vi er rigtig glade for, at være en del af FC Roskilde og erhvervsnetværket omkring klubben. Det er utrolig givende, og derudover dejligt at se, at klubben er på rette kurs. Vi glæder os til fremtiden - derfor har vi forlænget vores aftale i klubben.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, værdsætter partnerskabet:
“Der bliver bakket flot op fra mange kanter efterhånden, og vi nyder at se vores erhvervsnetværk vokse. Jeg kan ikke nævne nok gange, hvor vigtig partnere som CR Electric er for dagligdagen og den profesionelle fodbold i FC Roskilde.”