sept

CT Flyt & Service flytter ikke fra netværket

Årene går og relationerne bliver flere og flere. Det har CT Flyt & Service erfaret på egen krop, efter syv år i erhvervsnetværket i FC Roskilde.

De er heldigvis stadig med, og har netop forlænget deres netværkspartner-aftale med endnu et år.

Mike Ankersen Zernichow, direktør i CT Flyt & Service, glæder sig over stadig at være med på holdet:
”Vi har nu gennem 7 år været en del af FC Roskilde erhvervsnetværk, og vi er stadig meget glade for at være en del af holdet. Så selvfølgelig er vi fortsat med på rejsen, og vi ser frem til mange flere år. Vi har gennem alle årene været glade for de mange og givtige relationer, som vores medlemskab har skabt. Med de nye tiltag og den øgede tilslutning af partnere og sponsorere ser vi frem til at få endnu flere samarbejder. Vi krydser selvfølgelig også fingre for, at succeserne på banen fortsætter.”

Partner Konsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, nyder partnerskabet:
“Jeg er rigtig glad for, at Mike og CT har valgt at forlænge deres i forvejen lange historik omkring FC Roskilde. Forlængelsen beviser endnu engang, hvor stærkt vores erhvervsnetværk i klubben er. Selvom man fysisk holder til i Køge, kan der sagtens være værdi at hente i Roskilde og FC Roskilde.”

Lyder FC Roskildes Erhvervsnetværk som noget for dig eller din virksomhed, så tøv ikke med at kontakte vores Partner Konsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.