okt

Dansk Plastmontering A/S er ny netværkspartner

Nye forretningsbekendtskaber opstår, mens gamle venskaber og relationer holdes ved lige. Vi er glade for at kunne byde velkommen til endnu en Partner i FC Roskilde, hvor Dansk Plastmontering er ny netværkspartner.

Christian Filtenborg, direktør i Dansk Plastmontering, har valgt med hjertet:
“Jeg er rigtig glad for at komme med på rejsen sammen med klubben, René og de resterende i ejerkredsen og netværket. Jeg synes, at det er vigtigt at støtte op om projekter som dette, hvor alle higer efter samme mål og succes. Jeg har fulgt med på sidelinjen, og nu kunne jeg ikke holde mig væk længere!”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, byder sin gode ven velkommen:
“Forretning er vigtigt, men gode venskaber er endnu vigtigere - og heldigvis kan man kombinere de to ting i FC Roskilde. Christian er min kammerat gennem 40 år, og nu er han også med på holdet i vores erhvervsnetværk. Nye venskaber og forretningsbekendtskaber opstår, men gode gamle relationer holdes også ved lige. Den her klub kan meget mere end bare fodbold.”