Danske Bank forlænger med FCR & fortsætter med ‘Frivillighedsprisen’

Danske Bank har været med på rejsen i mange år og bankens hjerte banker selvfølgelig også lyseblåt i den kommende sæson.

Trekløveren bestående af Jesper Steen Christensen, Eva Jensen og Steen Dolberg har netop sat deres signatur på en forlængelse af FCR Partner-aftalen. Samtidig fortsætter banken, i samarbejde med FC Roskilde, med at uddele ‘Frivillighedsprisen’.

Jesper Steen Christensen, der er erhvervsdirektør, glæder sig over at kunne forlænge endnu en gang:
“Vi har været med i rigtig mange år, og jeg har personligt været med i rigtig mange år - denne gang bliver dog den sidste gang, at jeg forlænger aftalen på vegne af Danske Bank, inden jeg trækker mig tilbage til sommer. Erhvervsnetværket har betydet meget og gør det fortsat, derfor har vi endnu en gang valgt at forlænge vores aftale, fordi vi sætter meget pris på og er rigtig glade for at være en del af FC Roskilde.

Samtidig vil vi fortsætte med at uddele ‘Frivillighedsprisen’, i samarbejde med FC Roskilde. Vi har stiftet prisen, for at sætte fokus på de mange frivillige i RB06 og FC Roskilde – og hylder årligt én som gør en særlig indsats. Vi ønsker med uddelingen af denne pris, at støtte og anerkende de rigtigt mange frivillige som får klubben til at fungere i hverdagen – uden de frivillige, var der jo ikke noget divisionshold. Vi ser derfor meget frem til at dele dette års pris ud til en af de første hjemmekampe i den nye sæson.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over opbakningen til klubben og de frivillige:
“Vi er glade for, at Danske Bank har forlænget deres aftale med os. Man skal ikke tage det forgivet, at partnere der har været med i mange år, fortsat vil være det - derfor betyder det ekstra meget, når loyale partnere igen og igen forlænger deres aftaler. Samtidig er vi glade for, at Jesper fortsat støtter op i den sidste tid, inden han fortjent trækker sig tilbage.

Jeg glæder mig over, at Danske Bank og FC Roskilde fortsat kan uddele ‘Frivillighedsprisen’ sammen på den anden side af sommerferie.”

Vi har plads til mange flere i erhvervsnetværket! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.