jun

Danske Bank & ‘Frivillighedsprisen’ fortsætter

Danske Bank har været lyseblå bank i mange år, og det er de selvfølgelig også i den kommende sæson. Jesper fra Danske Bank Roskilde har sat sin signatur på en forlængelse af FCR Partner-aftalen.

Samtidig fortsætter banken, i samarbejde med FC Roskilde, med at uddele ‘Frivillighedsprisen’, der blev stiftet sidste år.

Erhvervsdirektør i Danske Bank Roskilde, Jesper Steen Christensen, fortsætter opbakningen:
“Vi har endnu en gang valgt at forlænge vores aftale, fordi vi sætter meget pris på og er rigtig glade for, at være en del af FC Roskilde. Vi har været med i mange år og er det fortsat. Samtidig vil vi fortsætte med at uddele ‘Frivillighedsprisen’, i samarbejde med FC Roskilde. Som jeg nævnte sidste år, da vi stiftede prisen, så sætter vi fokus på de mange frivillige i RB 1906 og FC Roskilde – og hylder årligt én som gør en særlig indsats. Vi ønsker med uddelingen af denne pris, at støtte og anerkende de rigtigt mange frivillige, som får klubben til at fungere i hverdagen. Uden de frivillige, var der jo ikke noget divisionshold. Vi ser derfor meget frem til at dele dette års pris ud til første hjemmekamp i den nye sæson.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over opbakningen til klubben og de frivillige:
“Vi er glade for, at Danske Bank har forlænget deres aftale med os. Man skal ikke tage det forgivet, at partnere der har været med i mange år, fortsat vil være det - derfor betyder det ekstra meget, når loyale partnere igen og igen forlænger deres aftaler. Det betyder, at udviklingen er god og at vi hele tiden forsøger at optimere. Jeg glæder mig over, at Danske Bank og FC Roskilde fortsat kan uddele ‘Frivillighedsprisen’ sammen på den anden siden af sommerferie.”

Vi har plads til mange flere i erhvervsnetværket! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.