juli

Det damper fortsat lyseblåt hos WR Damp

Et efterhånden velkendt ansigt i erhvervsnetværket i FC Roskilde forlænger sin aftale med klubben. Christian fra WR Damp har netop sat sin signatur på endnu et år som FCR Partner.

Tidligere i år afholdte vi, med stor succes, et netværksmøde sammen med WR Damp i deres lokaler - det gør vi igen i 2024, og vi glæder os!

Christian Hjorth-Westh fra WR Damp nyder at være en del af FCR:
“Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at vi ville forlænge vores aftale i FC Roskilde. Erhvervsnetværket omkring klubben er givende - ikke kun forretningsmæssigt, men i særdeleshed også personligt. Der er mange gode mennesker, som jeg nyder at bruge tid med, både på stadion og til andre arrangementer. Vi afholdte et netværksmøde ude hos os med stor succes og opbakning, det glæder vi os til at gøre igen.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, ser frem til endnu et år:
“Partnere som Christian og WR Damp der gerne vil involvere sig og give noget ekstra, sætter vi enormt stor pris på. Det giver mere lidt både for os, men især for resten er netværket, der kommer tættere sammen. Jeg er glad for støtten og forlængelsen - og ser frem til endnu et spændende år.”

Vi har plads til mange flere i erhvervsnetværket! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.