dec

Ejendomsmæglerfirmaet HENSRIK forbliver FCR Partner

Mens spillerne nyder en velfortjent juleferie, ligger erhvervsnetværket ikke på den lade side. Endnu en loyal FCR Partner har valgt at forlænge sin aftale i FC Roskilde. Vi fremviste Roskilde Idrætspark - Ejendomsmæglerfirmaet HENSRIK sagde ja tak!

Thomas Nielsen fra HENSRIK ser mange fordele ved at støtte FC Roskilde:
“I forhold til forlængelsen så skyldes det et flerårigt samarbejde, som vi har været glade for. Men vi støtter også op om FCR, fordi vi føler at det er vigtigt, at vi har fyrtårne som kan samle byen på tværs af diverse forskelle. Og det kan sport og i øvrigt kulturlivet generelt. Byen har en størrelse og et opland som bør sikre et hold i en af de bedste rækker, men det kræver også opbakning af det lokale erhvervsliv, og en ledelse som kan navigere både sportsligt og økonomisk. Det kan kun ske ved at bygge oven på det frivillige foreningsliv, hvor rigtigt mange lokale lægger en indsats. Så der er mange som har investeret indirekte i det fyrtårn, som FCR gerne skal være. Desuden skaber klubben rammerne for et erhvervsnetværk, hvor vi får oplevelser, viden og socialt samvær, der bekræfter kendte relationer og skaber nye.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, ser frem til at fortsætte:
“Som fodboldklub er vi helt afhængige af at det lokale erhvervsliv støtter op om os, derfor er jeg rigtig glad for at Thomas og Hensrik har valgt at forlænge deres mangeårige støtte til os. Vi ser frem til at forsætte det gode samarbejde.”

Du kan også komme med i FC Roskildes Erhvervsnetværk! Vil du vide mere om det, så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.