dec

Ejendomsmæglerfirmaet HENSRIK fortsætter i FCR

Juleferien er over os, men forberedelserne frem mod næste år er i fuld gang i erhvervsnetværket. Endnu en loyal og lokal virksomhed har valgt at sætte sin signatur på en forlængelse af FCR Partner-aftalen.

Vi fremviste håndværkertilbuddet i Roskilde Idrætspark - Ejendomsmæglerfirmaet HENSRIK sagde heldigvis ja tak til endnu et år!

Indehaver Thomas Nielsen ser flere fordele ved at fortsætte i FC Roskilde:
”Vi fortsætter med at støtte op om hele byens hold, fordi det er et samlingspunkt for alle borgere i byen og på grund af et velfungerende professionelt netværk. På stadion mødes vi og ser fodbold i afslappede rammer, og på netværksmøder føler jeg, at jeg får noget med hjem. Samtidig giver det en god mulighed for at knytte nye relationer og bekræfte eksisterende. Det er efterhånden blevet et så stort netværk, at jeg ikke kender alle, hvilket er grobund for ny viden og input. Det er altid hyggeligt, men også givende at mødes på den måde. Alle er der af lyst, og motivationen for vores sponsorat er en kombination af interesse for et lokalt fodboldhold med succes, men også at få nye input og styrkelse af netværk. Tak for input, hyggelige stunder og gode grin til alle i klubben og netværket.”

Nikolaj Worch fra FC Roskilde takker for støtten:
“Endnu en Partner har valgt at forlænge sit engagement i klubben, hvilket jeg er super glad for. Tak til Thomas og resten af Hensrik for støtten til klubben og erhvervsnetværket, det er virkelig værdsat. Jeg glæder mig til endnu et godt år fyldt med oplevelser og gode stunder.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre mere om arrangementerne og mulighederne i FC Roskilde.