jul

Et grønnere erhvervsnetværk med Malmos

Vi er utrolig glade og stolte over, at vi kan præsentere en stor lokal virksomhed som ny Partner i FC Roskilde. Malmos har netop sat deres signatur på en Plus Partner-aftale og de bliver derfor nyeste skud på stammen i erhvervsnetværket omkring klubben.

Adm. Direktør i Malmos, Kim Thinggaard, glæder sig til at træde ind i FC Roskilde:
“Malmos bliver i år 70 år, og vil fortsat skabe fremtidens landskaber og være den foretrukne naturbaseret samarbejdspartner.
At træde ind i netværket omkring FCR og møde andre virksomheder og mennesker som skaber fællesskaber er helt naturligt for os. Vi er meget opmærksomme på at tage vores del af det sociale ansvar i samfundet og ikke mindst at bidrage med at løse de udfordringer vi har med klimaet og biodiversiteten. Derfor bliver vi nødt til at træde sammen i store fællesskaber både lokalt og globalt.

At træde ind i FC Roskildes netværk er den helt rigtige løsning for os.
Her kan vi sammen vores medarbejdere og samarbejdspartnere og med en lokal og national sportsklub bidrage til fokus på det sociale, på sundhed og på fritidsaktiviteter. Det er vigtigt for os at kunne tilbyde vores medarbejdere aktiviteter og at være i en sund og klima fokuseret virksomhed. Vi ser meget frem til at blive en del af dette netværk, hvor vi kan bidrage med vores erfaring og kompetencer, og på samme tid få en masse læring og inspiration fra en masse kompetente virksomheder i netværket.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, er glad for aftalen med Malmos:
“Det er med stor glæde, at vi har fået en af Roskildes større virksomheder med på vognen i FC Roskilde og vores erhvervsnetværk. Vi er rigtig glade for, at en virksomhed af Malmos’ størrelse, kan se sig selv i vores projekt i Rådmandshaven. Vi ser frem til at kunne byde Kim og Malmos velkommen i vores erhvervsnetværk, hvor jeg er sikker på de vil passe perfekt ind.”

Skal du og din virksomhed være de næste vi præsentere i vores erhvervsnetværk? Så ræk ud til vores partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.