FC Roskilde ansætter ny fysioterapeut

Forud for den kommende sæson har FC Roskilde ændret i sundhedsstaben og ansat Tue Horn Pedersen som ny fysioterapeut og fysisk træner i klubben.

Tue kommer til FC Roskilde fra en stilling som fysioterapeut i Brøndby IF’s pige talentafdeling, ligesom han også tidligere har arbejdet med basketball ungdomslandsholdet og som privat praktiserende fysioterapeut i over 10 år.

“Jeg er enorm stolt og glad over min rolle som fysioterapeut og fysisk træner hos FC Roskilde. Efter den fantastiske afslutning på forrige sæson var jeg beæret over at Anders og Mikkel vil have mig ind i klubben for at blive en del af dette fantastiske fællesskab, hvilket er en kæmpe ære. Fra dag et, har jeg virkelig kunne mærke, at der er skabt en fantastisk vinderkultur i klubben, og jeg ser meget frem til at bidrage til den fælles succes med min energi og vedholdenhed til den kommende sæson. Jeg er meget motiveret i at kunne hjælpe og løfte de unge ambitiøse spillere, der alle har et mål om at vise de høre til i NordicBet Ligaen,” lyder det fra FC Roskildes nye fysioterapeut, Tue Horn Pedersen.

“Jeg vil mennesker og er klar til at arbejde hårdt og dedikeret for at sikre, at spillerne er i deres bedste form - både fysisk og mentalt - og mit mål er at hjælpe hver enkelt spiller med at de kan opnå deres fulde potentiale og talent gennem den fysisk træning og moderne rehabilitering. Jeg ser frem til at arbejde tæt sammen med hele det passioneret team omkring klubben for at skabe de bedste forudsætninger for endnu en succesfuld og mindeværdig sæson,” slutter Tue Horn Pedersen.

Det betyder samtidig, at vi har sagt farvel og tak for kampen til vores store fysioterapeut-team fra sidste sæson bestående af Christina Fink, Tobias Nordhav, Morten Johansen og Christian Hansen, der alle er stoppet i klubben forud for denne sæson.

En stor tak for indsatsen i oprykningssæsonen til alle fire.