FC Roskilde forbliver Råh de kommende to år

Tøjbutikken Råh, der holder til i hjertet af Roskilde, har klædt FC Roskilde på, siden de sidste år kom tilbage i partnerkredsen.

Nu har vi forlænget samarbejdet, således at Råh er FCR Partner de kommende to år, hvor de fortsat vil klæde administrationen på.

Jesper Skjerbek Lakjer fra Råh ser frem til de kommende to år:
“Vi valgte sidste år efter en kort pause, at komme tilbage og være en aktiv del af erhvervsnetværket i FC Roskilde.
Udover at påklæde administrationen og personalet i loungen, så nyder vi godt af de forskellige arrangementer som er omkring netværket. Vi glæder os til at følge klubben tæt både på og udenfor banen, hvorfor vi også har valgt at forlænge aftalen med 2 år.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, ser frem til at trække i Råh de kommende to år:
“Det glæder mig, at Jesper har valgt at forlænge sin samarbejdsaftale med os. Udover at være en del af vores stærke erhvervsnetværk, påklæder Råh også administrationen i klubben, så vi på den måde også udenfor banen ligner et hold. Jeg glæder mig til at fortsætte samarbejdet de kommende to år.”

Skal du være med? Så tag fat i vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.