jun

FC Roskilde forlænger med Malte Karoli

Forberedelserne frem mod næste sæson er i fuld gang & endnu en forlængelse er underskrevet. FC Roskilde har lavet en etårig forlængelse med 19-årige Malte Karoli. Kantspillerens aftale løber derfor frem til sommeren 2024.

Karoli glæder sig til at vise sig ordentligt frem i den kommende sæson:
“Siden jeg kom til klubben sidste sommer er jeg faldet rigtig godt til. Jeg føler, at jeg har udviklet mig i rammerne, og jeg er glad for miljøet i klubben. Samtidig er jeg utrolig taknemmelig for, at jeg har fået forlænget min aftale, da jeg desværre har været ramt af en drilsk skade hele foråret. Jeg er klar nu og håber derfor på at kunne bevise mere og undgå skader i den kommende sæson. Min målsætning er helt klart at spille en masse og blive fast mand på det her fantastiske hold.”

Anders Theil glæder sig til at se en skadesfri Karoli under den nye trænerduo:
“Karoli startede rigtig godt op i januar og så meget spændende ud i vores pre-season. Desværre fik han en utrolig drilsk skade i den sidste træningskamp i Tyrkiet, som har holdt ham ude lige siden. Men nu er han tilbage og ved at være fit igen. Karolis kvaliteter passer godt ind i den stil "Håke" og Petter gerne vil spille på, så derfor er det blevet til en forlængelse af aftalen.”