dec

FC Roskilde henter rutinerede Brylov

Forberedelserne frem mod det nye år er i fuld gang og vinterens anden forstærkning er klar for FC Roskilde. 27-årige Marco Brylov er ny FCR-keeper og har underskrevet en kontrakt frem til sommeren 2025. Brylov har mere end 100 divisionskampe på CV’et og kommer til klubben fra Hvidovre IF.

Vores nye målmand glæder sig til at tage hul på rejsen med FCR:
“Der er noget bag ordene i FC Roskilde, det kan jeg mærke. Det er et seriøst og tiltalende projekt, som jeg har sagt ja til. Det var det rette tidspunkt for mig at skulle prøve noget nyt og Roskilde vakte hurtigt min interesse. Jeg kan se, at jeg kan bidrage her og jeg kan se en fremtid her - vi skal jagte 1. Division, derfor var det naturligt, at skrive en lang kontrakt med klubben, fordi jeg tror på det. Som målmand kan jeg forhåbentlig bringe både ro og rutine ind i truppen. Jeg glæder mig til at komme i gang!”

Jack Majgaard ser en målmand med god erfaring og store kvaliteter:
“Vi er rigtig glade for, at vi kan tilføje Marco til vores målmandsteam. Marco kommer med en masse erfaring fra 1. Division og så har han nogle lederegenskaber, som vi tror han kan bidrage meget med. Han er en målmand med store kvaliteter både på stregen og i luftspillet, ligesom spillet med fødderne også fungerer rigtig godt. En keeper med gode allround-egenskaber, som vi glæder os til at se i vores farver.”

Velkommen til domkirkebyen, Brylov!