dec

FC Roskilde sender Julø til 1. Division

FC Roskilde er blevet enig med Hillerød Fodbold om en aftale, der sender Mads Julø til 1. Divisionsklubben fra årsskiftet. 24-årige Julø, der nu har spillet sin sidste kamp for Ørnene, nåede at optræde 47 gange i lyseblåt, med 7 scoringer som følge deraf.

For hovedpersonen selv er det vemodigt at sige farvel til FC Roskilde:
“Først og fremmest vil jeg gerne sige tak til alle i og omkring FC Roskilde. Det er en klub der altid vil have en speciel plads i mit hjerte, og derfor gør det selvfølgelig også ondt at sige farvel. Men jeg har fået en mulighed for at prøve mig selv af på en højere hylde, og det ser jeg meget frem til. Jeg ønsker FCR held og lykke fremover - og glæder mig til vi forhåbentlig mødes i 1. Division snart.”

Manager i FC Roskilde, Jack Majgaard, er både glad og trist over at sende Julø videre:
“Det er en to-delt følelse jeg står med. Det er et tab og det bliver et savn, men i sidste ende er det en god ting for Julø. Jeg er glad for, at vi har udviklet en spiller, der nu er klar til næste skridt. Det står vi ikke i vejen for, selvom vores egne ambitioner også er store. Enkelte spillere vil nå målene, før vi som klub når vores egne mål sammen.”

Tak for indsatsen og held og lykke fremover til Mads Julø!