dece

FC Roskilde skriver kontrakt med Skolnik

I sommer blev Oliver Skolnik indlemmet i vores trup - nu har vi skrevet kontrakt med ham. Den 23-årige forsvarsspiller har overbevist trænerteamet om sine evner, hvilket betyder, at Skolnik også er klar for FC Roskilde i forårssæsonen.

Hovedpersonen glæder sig over at skrive under og fortsætte i klubben:
“Det er en fantastisk gruppe der er samlet i FC Roskilde, hvor vi har et rigtig godt miljø. Roskilde er en fodboldby, og klubbens projekt er rigtig spændende. Jeg har været glad for at være her indtil nu og jeg er derfor utrolig glad for at have skrevet kontrakt. Jeg glæder mig til den anden side af jul, hvor vi skal jagte en plads i top 6.”

Cheftræner, Jack Majgaard, har set en positiv udvikling:
“Oliver gjorde et rigtig fint indtryk under efteråret, men desværre havde han nogle skader som gjorde, at han aldrig kom til at få kontinuitet i sit spil. Det håber vi, han gør i foråret, fordi så er der ingen tvivl om, at han vil bidrage til, at vi bliver endnu bedre til at sætte spillet nedefra, samt give en ro i forsvarsspillet.”