FC Roskilde skriver to år med Skolnik

FC Roskilde har forlænget kontrakten med 24-årige Oliver Skolnik. Forsvarsspillerens aftale stod til at udløbe denne sommer, men efter en flot sæson er den nu blevet forlænget, og løber derfor frem til sommeren 2025. Skolnik kom til klubben sidste sommer og har i indeværende sæson haft 21 optrædener i lyseblåt.

Oliver Skolnik glæder sig over forlængelsen:
“FC Roskilde er en klub fyldt med gode mennesker, både i og omkring omklædningsrummet. Det er gået pisse godt, siden jeg kom til klubben, for at sige det lige ud. Den seneste tid har overbevist mig om projektet og om at skulle fortsætte min udvikling i Roskilde. Vi har vist, at vi sagtens kan vinde kampe og spille med om de sjove pladser. Niveauet er der uden tvivl og jeg har en stor tro på, at vi kan spille med i top 6 i næste sæson.”

I følge Anders Theil har Skolnik udviklet sig til at være en profil for FC Roskilde:
“Skolnik har overbevist os alle om at han også skal være en del af FCR fremadrettet. Derfor er det glædeligt, at Skolnik har skrevet under på en ny kontrakt. Han er endelig kommet i den form, hvor han kan vise sig fra sin bedste side. Han er en forsvarsspiller der er stærk i duellere og samtidig rigtig god på bolden. Han har et stort overblik og er meget rolig i sit spil, qua sin gode teknik. Jeg ser meget frem til hans videre udvikling.”