jan

FC Roskilde snupper Oliver Lassen

Målfarlig angriber trækker i lyseblåt! Vi stiftede for alvor bekendtskab med ham, da han bankede kasser ind for naboklubben - nu er han landet i den rigtige ende af byen, klar til at bombe for FC Roskilde. Vi er glade for at kunne præsentere 24-årige Oliver Lassen, der kommer til klubben efter et ophold i HB Køge.

Oliver Lassen får nummer 9 i FC Roskilde.

Hovedpersonen glæder sig til at score for FCR:
“For mig handler det om at spille og lave en masse mål. Jeg er landet et sted, hvor jeg kan mærke, at jeg er ønsket. Jeg har altid godt kunne lide FC Roskilde - og i min optik, hører klubben uden tvivl til i 1. Division. Jeg har scoret mod FCR - nu glæder jeg mig til at score for FCR. Udover det, så kender jeg nogle af drengene og de har alle snakket varmt om projektet.”

Manager, Jack Majgaard, jubler over tilgangen:
“Med Oliver har vi fået en angriber ind, der giver os flere strenge at spille på, da han er en lidt anderledes type end dem vi har i forvejen. Han er en typisk boksangriber, der har næse for mål. Derudover har han noget erfaring, som vores unge hold helt sikkert kan drage nytte af.”

Velkommen, Lassen!