3.
apri

Pressemeddelelse: FC Roskilde stopper samarbejdet med Jack Majgaard

FC Roskilde har besluttet at stoppe samarbejdet med manager Jack Majgaard Jensen med øjeblikkelig virkning.

FC Roskildes administrerende direktør René Christiansen udtaler:
“Vi evaluerer hele tiden på udviklingen, præstationerne og pointhøsten, og på baggrund af det, har jeg, med opbakning fra bestyrelsen, taget denne beslutning. Vi er fra FC Roskildes side nået frem til den konklusion, at det er bedst for klubben, at skilles nu, hvilket forhåbentlig kan bringe ny energi til at hente et tilstrækkeligt antal sejre i den resterende del af sæsonen.”

“Jeg vil gerne takke Jack for hans tid i klubben og for hans væremåde. Jeg er oprigtigt ærgerlig over, at jeg ser mig nødsaget til at træffe denne beslutning, men tingene er ikke gået op i en højere enhed og har ikke levet op til vores forventninger.” afslutter René Christiansen.

Daniel Sehested og Anders Theil vil, i samarbejde med den resterende stab, tage over i delt partnerskab de kommende to kampe, mens bestyrelsen afsøger markedet for en permanent løsning.

Spørgsmål kan rettes til René Christiansen på 4038 1038.