mar

FCR byder velkommen til Safecare Nordic

Hjemvendt fra træningslejr og klar til at byde velkommen til endnu en ny Partner i FC Roskilde. Efter vores seneste netværksmøde, med rekordhøjt antal deltagere, kunne Safecare Nordic ikke holde fingrene væk. Vi er derfor glade for at kunne byde dem velkommen som ny netværkspartner i klubben.

Ejer af Safecare Nordic, Søren Thulin, ser frem til samarbejdet:
“På baggrund af den stigende opbakning der er til FC Roskilde og hele erhvervsnetværket omkring klubben, er vi nødt til at blive en del af rejsen. Jeg synes, at hele projektet er spændende - og jeg synes samtidig, at vokseværket i netværket vidner om, at alle får noget ud af at være medlem og bidrage aktivt. Derfor glæder vi os over, at vi nu er Partner i klubben og vi ser utrolig meget frem til samarbejdet.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over opbakningen:
“Jeg er glad for, at virksomheder der ikke allerede er en del af erhvervsnetværket opdager, hvad der foregår i FC Roskilde. Det fortæller mig, at vi gør noget rigtigt og at alt det hårde arbejde belønner sig - både for os og for vores Partnere. Jeg ser frem til at byde Søren og resten af Safecare Nordic velkommen i klubben.”

Er din virksomhed den næste Partner vi skal præsentere i FC Roskildes Erhvervsnetværk? Kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør mere.