FCR forlænger med Montell

FC Roskilde har forlænget kontrakten med Valdemar Montell, så den nu løber til sommeren 2025.
20-årige Montell kom til klubben sidste vinter og har imponeret i forsvarskæden lige siden.

Montell glæder sig over den nye aftale:
“Jeg var ikke rigtig i tvivl, da klubben gerne ville forlænge min aftale. FC Roskilde har store ambitioner, ligesom jeg selv har - og det var klart en af hovedårsagerne. Klubben tror på, at ungdommen er vejen frem, hvilket passer mig perfekt, da jeg stadig er en ung spiller, der skal have en masse erfaring.
Jeg forventer, at vi indenfor den nærmeste fremtid spiller i 1. Division og kan blive etableret der. Der er noget vej endnu, men jeg tror på, at klubben og jeg kan få det til at ske sammen.”

“Montell har haft en rigtig god udvikling i løbet af året, hvor han er gået fra at være et ungt talent til en fast stamspiller på holdet. Han har de egenskaber som vi gerne vil stå for som klub - hårdt arbejde, altid 100 procents indsats på banen og en enorm tro på egne evner. Derfor er vi glade for, at vi nu er blevet enige om en lang aftale, hvor Montell kan fortsætte sin udvikling, og samtidig være med til at løfte klubben til det næste niveau, over hans kontraktperiode.” lyder det fra cheftræner Jack Majgaard.