feb

FCR går hånd i hånd med Skjoldby & Co

For et år siden kom de retur til netværket - og siden har Skjoldby & Co ikke set sig tilbage. Derfor lå den også lige til højrebenet at forlænge partnerskabet! Skjoldby satte indersiden på og endnu et år som FCR Partner i FC Roskilde er på plads.

Lars Skjoldby har nydt at være tilbage i erhvervsnetværket og fortsætter derfor glædeligt:
“Jeg valgte sidste år efter en kort pause, at vende tilbage til erhvervsnetværket omkring FC Roskilde. Jeg har siden nydt godt af alle de forskellige aktiviteter samt medlemmer som er en del af netværket. Nu ser jeg frem mod et spændende halvår på fodboldbanen, hvor klubben forhåbentlig spiller sig op i 1. Division efter sommer.”

Nikolaj Worch fra FC Roskilde ser frem til at fortsætte samarbejdet:
“Det glæder mig, at Lars og resten af Skjoldby & Co har valgt at forlænge deres partnerskab med klubben. Lars er en aktiv del af vores erhvervsnetværk og bidrager derved, at vi kontinuerligt vokser os stærkere som netværk. Derudover er Lars en fodboldmand og kommer tit i Roskilde Idrætspark med familien og støtter holdet. Tak for støtten Lars - vi glæder os til en fremtid med masser af lyspunkter både på og udenfor banen.”

Netværket vokser fortsat - men vi vil hellere end gerne have dig med! Kontakt Nikolaj Worch på på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.