jan

FCR henter Juul hjem

I marts 2020 fik han debut for FC Roskilde, få måneder senere skrev han sin første kontrakt og i sommeren 2021 rejste Oliver Juul til USA - nu er han tilbage i Roskilde, for igen at trække i lyseblåt. Vi er glade for at byde den 21-årige forsvarsspiller velkommen hjem, efter et ophold i norsk fodbold senest.

Juul glæder sig til at vende hjem til vante omgivelser:
“Jeg har været ude og oplevede en masse, siden jeg forlod FCR i sommeren 2021. Men nu har jeg brug for at komme et sted hen, hvor jeg kender klubben og omgivelserne. Derfor er jeg utrolig glad for at være tilbage i FC Roskilde - en klub jeg elsker og en klub jeg har savnet. Menneskerne i og omkring klubben er noget særligt for en Roskilde-dreng som mig. Nu glæder jeg mig bare til at trække den lyseblå trøje over hovedet igen.”

Manager i FC Roskilde, Jack Majgaard, glæder sig til at få Juul ind på holdet:
“Vi er meget glade for at det kunne lade sig gøre at få Oliver hjem igen. Han kommer til at bidrage både på og udenfor banen, det er jeg ikke i tvivl om. På banen får vi en spiller med en stor motor, en rigtig god venstrefod og mand der går forrest. Udenfor banen får vi en kanon person med Roskilde-DNA ind i truppen.”

Velkommen hjem, Juul!