juli

FCR siger farvel til Rasmus Wedege

Rasmus Wedege har kontraktudløb denne sommer og fortsætter ikke i FC Roskilde. Målmanden kom til klubben sidste sommer og har vogtet buret 9 gange siden.

Wedege håber det bliver et ‘på gensyn’ i fremtiden:
“Jeg er ærgerlig over, hvad der er sket og at jeg er ramt ind i en skade på et uheldigt tidspunkt. Men jeg har aftalt med Anders Theil og klubben, at vi holder kontakten, og så må vi se, hvad der sker i fremtiden. Jeg har været rigtig glad for at være en del af FC Roskilde det seneste år.”

Anders Theil udtaler:
“Rasmus har et højt niveau og har været med til at øge konkurrencen på målmandsposten i klubben gevaldigt det seneste år. Han er desværre løbet ind i en grim skade lige op til sommerpausen og er derfor ukampdygtig i længere tid. Vi tager derfor afsked med Rasmus for nu, og så må vi se om vores veje mødes igen på et senere tidspunkt.”

Tak for indsatsen i FC Roskilde, Rasmus!