FCR tager afsked med Noer og Monty

FC Roskilde siger denne vinter farvel til to spillere. Tobias Noer har kontraktudløb denne vinter, mens Christoffer Monty har ytret et ønske om at stoppe fodboldkarrieren, hvilket klubben har valgt at imødekomme.

Begge spillere kom til FC Roskilde i sommeren 2021 og havde stor andel i vores succesfulde sæson i 3. Division, samt første halvdel af denne sæson. Klubben vil gerne takke både Noer og Monty for deres indsats i lyseblåt.

Tobias Noer takker af:
“Jeg har været glad for min tid i Roskilde, samt de bekendtskaber jeg har fået både på og udenfor banen. Jeg håber det bedste for Roskilde i fremtiden.”

Christoffer Monty lægger handskerne på hylden:
“Det har været en svær beslutning, men jeg er sikker på, at det er den rigtige. Jeg har spillet på eliteplan i mange år, men er nået til den konklusion, at der er andre vigtige ting også. Jeg er for eksempel startet på et studie, jeg er rigtig glad for og som jeg gerne vil prioritere at bruge flere timer på, end hvad tilfældet har været indtil nu. Jeg har samtidig været virkelig glad for at være en del af FC Roskilde og omklædningsrummet her i klubben, så jeg kommer helt sikkert til at savne det hele.”

FC Roskilde ønsker begge held og lykke i fremtiden.