Fem netværkspartnere forlænger med FCR

Sommeren er over os, drengene er mødt ind igen efter en velfortjent sommerferie og lige rundt om hjørnet venter en spændende sæson i NordicBet Ligaen - i juni har fem af vores netværkspartnere valgt at forlænge deres aftaler i klubben med endnu et år.

Det drejer sig om:
• VVS Firmaet / Badexperten
• Aaløse Marketing
• AMR Byg
• York Living
• Tømrermester Troels Hansen

Jesper Sørensen fra VVS Firmaet synes rigtig godt om netværket:
“Vi har forlænget vores FC Roskilde sponsorat, fordi vi nu har været med i mange år, og netværket begynder at give gode opgaver og mange gode forretningsforbindelser. Vi nyder de gode netværksmøder og kommer hver gang tættere på de andre virksomheder, som der hele tiden kommer nye af.”

Mads Månsson og Thomas Aaløse støtter fortsat glædeligt:
“I Aaløse Marketing er vi stolte af at fortsætte som partner og være en del af FC Roskilde Erhvervsnetværk. For os er det naturligt at støtte op om både klubben og det engagerede arbejde der laves både administrativt og til træning og i kampene. Værdier der matcher vores egne. Vores engagement i klubben er dybt forankret, da en af vores medarbejdere også er en del af spillertruppen og det skaber en unik forbindelse mellem klubben og os som virksomhed. Vi ser frem til at fortsætte vores partnerskab og være en del af et erhvervsnetværk i Superligaklasse, og nu hvor holdet er rykket op, nærmer Roskilde sig også snart har et fodboldhold på lige så højt niveau.”

Andreas Roelsen ser frem til NordicBet Ligaen:
"Jeg var ikke i tvivl om, at AMR Byg skulle skrive under på et nyt partnerskab, der skaber rammer for givende relationer i et aktivt netværk. Det har været en spændende sæson og nu hedder det NordicBet Liga. Det bliver spændende at følge klubbens udvikling og sæsonen i 1. Division, samt at nyde stemningen til hjemmekampene på stadion. Glæder mig til at forblive en del af FC Roskilde på og uden for banen."

Bettina Hansen tager gerne et år mere:
”Vi glæder os til at fortsætte det utroligt gode samarbejde, vi har med FC Roskilde.
Det har været en fornøjelse at følge FC Roskilde på fodboldbanen, og samtidig få en masse inspiration i Erhvervsnetværket.
Ved at være en aktiv del af fællesskabet, har vi skabt synlighed for vores butik i lokalområdet og opbygget fantastiske relationer. Sammen får vi endnu et spændende år”

Troels Hansen er rigtig glad for at være en del af FC Roskilde:
”Vi er rigtig glade for at forlænge det stærke samarbejde, som vi allerede har opbygget med FC Roskilde. At være en del af et dynamisk og lokalt erhvervsnetværk har sine fordele. Vi får masser af sparring, skaber langvarige relationer og opbygger samarbejde på tværs af brancher. Alt samtidig med at vi får god underholdning på fodboldbanen.
Vores samarbejde med FC Roskilde har allerede bidraget positivt til vores forretning og vi ser derfor frem til endnu en sæson med nervepirrende fodboldkampe og inspirerende vidensdeling!”

Stor tak til Jesper Sørensen, Mads Månsson, Thomas Aaløse, Andreas Roelsen, Bettina Hansen og Troels Hansen.

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over den fortsatte opbakning fra alle fem netværkspartnere - og ser frem til endnu et godt år i en ny række:
“Fem netværkspartnere har i de tidlige sommermåneder valgt at forlænge deres aftaler med klubben. Det glæder mig, at de alle forsat vil være en del af vores stadig voksende erhvervsnetværk og dermed stadig vil være en aktiv del af netværket. Tak for støtten Jesper Sørensen, Mads Månsson, Thomas Aaløse, Andreas Roelsen, Bettina Hansen og Troels Hansen – nu glæder vi os til en masse gode oplevelser i NordicBet Ligaen.”

Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, er altid klar på en snak, hvis du vil høre om mulighederne i FC Roskilde.